#DIY: Nejjednodušší a nejstylovější velikonoce na světě! Nevěříte?

Onehdá mi došlo, že jsou vlastně brzy Velikonoce. Já jsem je odjakživa nesnášela, protože mi to přišlo prostě hrozně hrozně nefér vůči nám holkám. A stárneme stejně, že jo, i když jsme dostali naplácáno, abychom neuschly! Takže je to celé velký podvod! Jediná část, která mě bavila, bylo samozřejmě velikonoční dekorování.

Hrozně ráda jsem si vždy zasadila s příchodem jara na vatu řeřichu, znáte to? Doufám, že seženu semínka i tady! Normálně dáte na nějaký plochý tácek nebo do květináče (tam to musíte ale hodně vycpat, skoro úplně po okraj) vatu, navlhčíte a nasypete semínka. První den můžete přikrýt celé dílo igelitovým sáčkem a vytvořit takový skleník, ale ono to vyroste tak jako tak, jen musíte udržovat vlhkost. A za pár dní máte na okně krásný jarní trávníček, který navíc skvěle chutná na míchaných vejcích :)



Když jsme u vajec! Vzpomněla jsem si, že moje rodinka měla loni kreativní záchvat a musela jsem se s vámi podělit o výsledek. Jsem na ně totiž moc pyšná! Den před Velikonoci se rozhodli, že teda slavit budou a udělají si takový rodinný domácí workshop. Nakoupili bílá vejce, vyštrachali fixy a jak to dopadlo? Podle mě báječně, mě tahle vejce hrozně baví, můžete se vyřádit vlastně jakkoliv, napsat cokoliv vás napadne nebo i vejce nazdobit nějakými obrázky nebo pruhy nebo třeba jen puntíky.

Třeba si takhle můžete "nazdobit" vejce i k běžné snídani. Nepotěšilo by vás mít na talíři nebo ve stojánku místo obyč vajíčka jedno z milým vzkazem nebo jen přáním "Dobré ráno"?



Vzhledem k tomu, že mamka se ségrou byly v převaze, zdobil i muž. A jak to hezky zvládl!

Takže tohle je momentálně můj velikonoční favorit! Na druhém místě jsou vajíčka cibulová, protože mi to přišlo vždycky jako hrozné kouzlo, že blbá obyčejná cibule umí i takovou nádheru! A na třetím místě je volské oko! Jednoznačně :)

Jak máte rádi vejce vy?








2 komentáře

  1. Haha, ty jsou vyborny!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem je teď na nějakém blogu s namalovanýma očima a taky s takovými jako vzorečky, všechno jen fixou a vypadá to pokaždé super! :)

      Vymazat