#SOAP: Všechno mi voní jako levandule a prababička

Když jsem se posledně procházela mým oblíbeným obchodem, ucítila jsem vůni levandulového mýdla. Nějak to ve mně vyvolalo vzpomínky na prababičku. Obří plátky šunky, které nám vždycky servírovala k svačině. Lýková sova, která visela na zdi v předsíni. Kamínky, které my jsme považovali za drahokamy a ono to byly ohlazené kousky barevného skla z moře. Voněly jako krém, protože je babička měla v krabičce po krému. Na zdi měla obraz od Josefa Čapka. A na pohovce velkou plastovou panenku. Nějak mi to ta vůně mýdla všechno připomínala. Takže jsem si jedno mýdlo koupila. Pak další dvě no a pak jsem úplně zešílela. Obyčejná levandulová mýdla mám v šatníku a miluju, prostě miluju tu vůni. Říkejte si, co chcete. Další mýdla jsou do koupelny, protože vypadají prostě krásně.






Vtipná historka pro ty, co došli až sem! Mýdla jsem rozbalila, vyfotila, jenže voněly tak strašně moc, že jsem je musela zase zabalit, než je použiju. Schovala jsem je do takové pevné papírové krabičky. Před časem jsem začala šetřit na norečkovy narozeniny a nechtěla jsem, aby na to přišel. Takže jsem si peníze z dýšek z kavárny schovávala do krabičky s mýdly (co by tam noreček dělal, že jo:). A pak jsem minulý týden platila v obchodech a říkám si, sakra, proč pokaždé, když platím, všechno voní mýdlem! Ha!

Máte rádi mejdlíčka?


7 komentářů

  1. :DDD..pěknýýý...to asi jako každá ženská...

    OdpovědětVymazat
  2. Mýdel není nikdy dost!! Obzvláště takových... (tady životní minimalismus neplatí ;-D)
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U něčeho si nemůžu pomoct a opravdu tam minimalismus neplatí. Jsou to zase takové věci užitkové, jako mýdla nebo ubrousky, tak to se asi ani nepočítá! :D

      Vymazat
  3. :-))) vyzerá to moc pekne a fajne !
    Zhodou okolnosti mám aj ja vybalené malé, nájdené, levanduľové yýdlo a užívam si ho pri umývaní :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou krásný! Ty jo! Nádhera, fakt :)))
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat