#DIY: Odkládací stoleček za zhruba tři sekundy

Dnes jsem přemýšlela co udělat s košíkem, který jsme koupili loni na dřevo, ale moc se na něj nehodí. Jednak je na to moc křehký a taky všude opadávají kousíčky dřeva a jeden by se uzametal. No, abych to zkrátila, napadlo mě ten krásný košík použít jako odkládací stoleček. Na kafíčko nebo na rostlinky nebo třeba na svíčky. Mám v plánu košík buď napůl natřít nebo koupit tácek nebo možná zrcadlo, který dám nahoru, aby z něj vznikl opravdový stolek! A norečka ještě napadlo nacpat do košíku světelný řetěz a vytvořit z něj lampu. Tak možná to bude nakonec oboje :)


Dneska mi došlo, že jsem dlouho nic nevyrobila a že je to teda pěkná ostuda! Ne, že by tohle byla kdovíjaká revoluce, ale tak na rozjezd dobrý :) A už mám lepší plány, tak snad bude zase brzy trošku slunečno, abych to s vámi mohla sdílet a třeba někoho inspirovat. To je totiž důvod, proč to vlastně všechno dělám!

Krásný víkend!


1 komentář