Truth behind my top Instagram pictures of 2015


Když jsem se podívala na vašich nejoblíbenějších devět fotek 2015 mého Instagramu, musela jsme se smát. Já jsem prostě ten typ, co se se vším moc frcá, někdo tomu říká perfekcionismus, někdo ztráta času :) Dokážu na fotce posouvat kaktus doleva a doprava o tři milimetry a fotit to ze všech stran a potom donekonečna překlikávat mezi dvaceti fotkami. A i tak často mám pocit, že to pro vás nebude dost dobrý, a tak to ani nikomu neukazuju. Buď to nemá perfektní světlo, nebo barvy nebo kompozici. Když jsem ale koukla na vašich devět nej, uvědomila jsem si, že jsem na to šla úplně špatně. Fotky, které vy i já máme nejradši, jsou spontánní, jednoduché, upřímné a ze života. A kaktusy, kaktusy pokaždé :D A tak jsem si řekla se k několika vrátit a vzpomenout si, jak vznikly!


Druhá adventní neděle. První neděli jsem zjistila, že svícen je tak děsně křivej a noreček tak neochotnej se fotit, že to asi nepůjde. Řekla jsem si tedy, že si každou neděli vyfotím jen pro sebe, abychom měli vzpomínku na náš první oficiální advent. Nakonec jsem si řekla, že o co jde (občas mám takové momenty) a že to přece dělám pro sebe. A ta fotka byla tak nějak naše, byl tam kousek norečka a taková ta naše domácká pohoda. Takže jsem fotku postovala na Instagram a je z ní top 3 loňského roku. 


Bordel na okně. Upřímně? Fotila jsem vykrajovátka a vánoční ozdoby a kde co. Jakmile je chvíli hezké počasí, musím toho využít, přestěhuju půl bytu na okno a fotím o sto šest. A jak jsem pak po tom všem focení měla na okně všechen ten bordel napadlo mě vyfotit fotku s foťákem. Viděla jsem to na Instagramu u kde koho a kdoví, třeba se bude moje fotka Olympusu líbit! No věřte tomu nebo ne, ale sdílel ji na Instagramu Olympus CZSK i Olympus PENgeneration :D Účel splněn a top 4 loňského roku.


Magic mirror. Moje po dlouhé době blogování a Instagramování a braní se děsně vážně poprvé vložená fotka vyfocená mobilem. Strávila jsem celý den přesouváním nábytku po bytě, abych to stihla, než se noreček vrátí domů a překvapila ho novým rozložením (to já dělám moc ráda:)). No a jak tak bylo uklizeno a zrcadlo se světýlky na novém místě a já měla ze všeho takovou radost, cvakla jsem pár fotek novým mobilem a vložila. A vám se to moc líbilo a je z toho top 6 minulého roku.

Moc vám děkuju za to, jací jste a které fotky se vám líbí, udělalo mi to upřímnou radost! 

Kdo ještě na mém Instagramu nejste, určitě nakoukněte TADY nebo mě najdete jako @ananasbarb, přidávám tak všelijaké maličkosti a detaily, které třeba nevyjdou na celý článek!

A já slibuju, že se vám budu snažit přinášet více "reálných" fotek z našeho domovat a ze života, tak, jak to máme rádi!


5 komentářů

  1. je to tak..náhodná kompozice je prostě nejjednodušší :-D...i když focení třeba kuchyně s neumytým nádobí nič moc. Hezký nový rok. Těším se na inspirace. Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Ty máš v tých fotkách a článkoch niečo, čo ma pohladí po duši a srdce poteší !

    OdpovědětVymazat
  3. tvůj instagram (stejně jako blog) znám krátce, ale musím uznat, že tvoje fotky jsou krásné a originální :)

    Materialistické Vánoce

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pekne fotky, znam jen blog, jdu se juknout na instagram:-). Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych takové fotky nevyfotila, ani kdybych se kdoví jak snažila takže klid :D Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat