Jak se hledal Ten Pravý. A NAŠEL!

Blogglisten hits Tak jsme se pustili do hledání toho pravého. Jaký by měl asi být, jak by měl vypadat? Jaké by měl mít vlastnosti? Jak velký? Světlý? Tolik otázek, že jsem si musela sepsat list. Alespoň virtuální. Prioritizovat. To je taky moc důležité, málokdy najdete vše v jednom, to už by bylo hodně velké štěstí a možná i láska na první pohled. Ale co kdyby? Co kdyby "Ten On" měl všechno z dlouhatánského seznamu? Co nutně potřebujeme a čeho se dokážeme vzdát? Já jsem přísná, přiznávám se.

Sotva se známe a už je to venku. Ano, jsem puntičkářka. Ve škole jsem dokola přepisovala sešity, protože se mi psaní nezdálo dost úhledné nebo jsem nadpis podtrhla špatnou barvou. Občas mě to popadne i dnes. Nebo když chci vypadat opravdu krásně, dokážu vyházet celou skříň a vyzkoušet všechny modely, dokud nejsem spokojená (dobrá, dobrá, to s puntičkářstvím nemá nic společného). Tak jako tak, věděla jsem, nebo myslela jsem si, že to nebude jednoduché. Ve zkratce: měl by být velký tak akorát, světlý, moderní, ale romantický, s duší, s příběhem.
Pozadí na plochu nebo třeba nový obraz do bytu, můžete stáhnout z originálního blogu po kliknutí :)
A my ho našli! Perfektní byt! Nás první společný pronájem. Měli jsme jasno v tom, ve které části Osla chceme bydlet. Jak velký by měl nás nový domov být. Co musí mít a bez čeho se obejdeme. A samozřejmě taky máme nějaký rozpočet. A tenhle je prostě perfektní! Jakmile jsme vešli dovnitř, tak jsme se zamilovali, vážně láska na první pohled a věděli jsme, že tenhle byt prostě musíme mít. Nebyli jsme samozřejmě jediní, kdo na prohlídku přišli, takže jsem celou noc pomalu nespala nervózní, že jsme nebyli dost sympatičtí. A byli!

Viděli jsme několik bytů předtím naživo, desítky inzerátů online, ale tenhle byt to tak nějak vyhrával od začátku. A jakmile jsme vešli, věděli jsme, že to je náš domov. Ne nějaký cizí prostor, ale místo, kde budeme s norečkem šťastní. Takže začalo velké plánování a než se nastěhujeme, čeká nás toho ještě spousta vymyslet. Co a kam, jak a tak. Byt bude komplet prázdný, takže toho máme ještě spoustu co vymyslet. Už jsme pro jistotu rovnou začali, protože jestli mám něco ještě radši, než zařizovaní bydlení, tak je to jeho plánování! A šest týdnů uteče, takže hurá na to.

Říkáte si, hele, to je divné, to přece nemůže být tak perfektní, že jo. V dnešní době. Ale, ALE, co když může? Co když je to jen o tom, být ve správných rukách, držet se a nepouštět a pak váš domov bude vždycky perfektní. A pak trocha snů, trocha snahy, trpělivosti, šikovných rukou (naplánovali jsme asi milion DIY projektů, takže se asi občas budeme muset na chvíli pustit), nápadů a je to. Těším se hrozně moc! A vy?


Těšte se!
                                                                                                           

Žádné komentáře