#DESIGN: Korek + bambus + sklo = boží industriální oáza

Onehdá jsem v nějakém článku říkala, že nebudu psát o trendech. No tak to jsem očividně kecala :D O některých trendech nebo novinkách vám prostě říct musím. Taková moje blogerská povinnost, chápete! Takže jakmile jsem úplnou náhodou narazila na fotky nové designové kolekce Sinnerlig od Studia Ilse pro IKEA, nová láska byla na světě.


Designérka Ilse Crawford použila v kolekci moje nejoblíbenější materiály a možná i proto mi kolekce tak učarovala. I když jsou kousky spíš "neviditelné", jednoduché a nijak výrazné. Nebo právě proto? Korek, sklo, keramika, bambus a mořská tráva, ještě takhle super nastajlované dohromady v tomhle krásném hotelu se spoustou rostlin a cihel na Stockholmském design weeku, vytváří boží industriální oázu (to zní jako pitomost, ale tak to prostě je:). 



Zdroj 1 a 2
Pokud si chcete počíst v angličtině o kolekci něco více, zaskočte třeba sem nebo přímo do Studia Ilse. Kolekce by měla být v prodeji od srpna 2015 ve Švédsku a půjde asi o 30 kousků nábytku, osvětlení a doplňků. Na stránkách jsem četla, že snad kromě hlavy / busty na fotkách by mělo být všechno součástí kolekce.


Tak teď už jsem jen zvědavá na ceny a doufám, že kolekce doputuje i do Česka a Norska! Když jsem ale ukazovala kolekci norečkovi, tak prohlásil něco jako "Hm, škoda, že k nám se to ale vůbec nehodí" :D Tak nevím! Některé kousky se mi fakt líbí a zjistila jsem, že potřebuju spoustu rostlin, spoustu!

Co vy?

5 komentářů

  1. Poznám jej práce dávnejšie...,mne sa páčili aj podobne jednoduché stoly a lavice,myslím,že to bol bambus a biely kov,ale tu ma dostal korok,namorený na antracit,tmavá kamenina a to sklo,s korkovou zátkou....uvidíme,čo budú mať u nás v IKEA....TOTO všetko mi ladí s mojími zámermi v kuchyni ,s tabuľovou čiernou...takže :aspoň namorenú korkovú podložku,kameninový čierny džbán a sklo s korkovou zátkou a niečo zo sivej kameninovej jedálenskej súpravy,doplním si tú svoju medovú :) v H&M je drahá !
    yes !
    ...práve vyprevádzam syna do školy v prírode ! v 19 r. !
    ...zase má tie svoje ,, tanečky ,,..takže ,aby ma neporazilo,kým mu to odoznie,radšej som ti odpovedala :)..premyslené to mám odvčera :) papa,ty, potvorka,rozširuješ mi zoznam nevyhnutných vecí !
    ..idem modliť pred odchodom :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jako vypadá to docela pěkně, ale na druhou stranu musím říct, že uklízet bych to fakt nechtěla. Využívám sice Lavon dezinfekce, se kterou toho jde vyčistit poměrně dost. Ale na druhou stranu čistit korek? Zkusili jste si to někdy. Jelikož jsme dělala dva roky uklizečku v designovém studiu, tak těch materiálů znám dost a vím, že tohle prostě nefunguje.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to teda moc pěkné. Jak říkáte, teda píšete, takové industriální, přiznané, rustikální. My, když jsme likvidovali dřevěné ploty a dělali jsme nové, tak jsme to staré dřevo taky nevyhazovali. Já jsem ho ještě jednou natřela a udělala si z toho právě takové podobné dekorace, jako tam máte vy. Máme přesně podobně zelenou zahradu, tak jsem chtěla přiznat, že je i v té zeleni poctivé dřevo. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím si, že ta kombinace korku, skla a světla vypadá vždycky moc pěkně. Mi tak máme udělanou vstupní halu a místo, kam věšíme autoklíče a celkově prostě klíče, peněženky a tak dále. Jde o to, že je to přijití do domu fakt pěkné a člověk nemá na první dobrou pocit stísněného prostoru.

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle styl mi hodně připomíná restauraci Entrée Přemka Forejta v Olomouci. :) Co si budeme povídat, je to fajn, když je to někde v restauraci a tak dále. Ale jako že bych to chtěl doma? Tak to asi fakt ne. Jinak to Entrée je fakt super, rozhodně doporučuji. :) Jen jim tam teda na toaletě zrovna nefungovaly osoušeče rukou, což bych u podniku takové kvality fakt nečekal.

    OdpovědětVymazat