#DIY: Jarní sněhová vločka. Předstírejme, že je to květ, jo?

Tuhle koláž jsem viděla někde v obchodě jako "print" a říkala jsem si, že si ji zkusím doma vyrobit. Trošku mimo mísu, v květnu, protože to dost připomíná sněhovou vločku, nemyslíte? Ale tak můžeme třeba předstírat, že je to kytička, ne? Přece nebudeme čekat půl roku, až bude čas na vločky! Není to nic složitého a navíc můžete použít skoro jen to, co máte doma, takže vás to nic nestojí.


Já povytahovala různé časopisy a katalogy, co jsem měla doma a z hezkých pozadí a stránek jsem vystříhala jednotlivé dílky. Dává to navíc koláži hezkou hloubku, protože dílky nejsou ploché, jednotlité barvy, ale mají krásnou 3D strukturu. Já dokonce i jako hlavní pozadí použila zadní stranu katalogu o bydlení, protože jsem neměla velký papír :D Potřebujete tedy jen lepidlo, katalogy nebo různé barevné časopisy, pohlednice, obaly, cokoliv hezkého papírového, nůžky a tužku. Jediný zádrhel celého DIY je zkonstruovat tenhle tvar, ani nevím, jak se jmenuje, jsou to dva na sobě ležící rovnostranné trojúhelníky, velikost záleží na vás. Můžete je spojit dohromady jako já nebo stříhat klidně každý trojúhelník zvlášť a mít tak koláž ještě trochu jinačí.




 Potom začnete od prostředka skládat dílečky k sobě jako já, až vám vznikne tahle krásná, no, asi fakt jo, sněhová vločka :) Určitě si vystříhejte dílků více, celkem jich je potřeba 18, ale vy vystříhejte aspoň pětadvacet. Jak začtene tvar skládat, některé dílky vám třeba nebudou barevně sedět, tak ať máte na výběr. Dejte pozor a buďte pečliví při obkreslování šablonky "diamantu" a potom i při stříhání. Pokud to totiž budete flinkat a nebudete stříhat přesně, nebudou vám dílky na sebe pasovat.


 Tak co, jak jste dopadli?


2 komentáře

  1. Tak to je nádherné :)
    PS: U mě na blogu probíhá GIVEAWAY!:) Budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nice pics!!!follow me on gfc and i follow you back!!now i follow you on google+,instagram,,bloglovin,i hope you follow me to!!kiss

    OdpovědětVymazat