Hledáním toho pravého jsem narazila na Kaktus Køpenhavn

Nevím, čím to je, ale romatické květy mě letos vůbec nelákají. Jsem posedlá kaktusy a sukulenty, což už víte z minulého článku, nemůžu na ně přestat myslet (stopro podprahové ovlivňení z Instagramu). Čím divnější, tím lepší. Miluju takové ty klasické pichlavé kaktusy, co vypadají jako z komiksu, ale hodně v oblibě mám i sukulenty. Nejlepší jsou takové ty co vypadají, že jsou nacpané vodou k prasknutí. No a jak si tak brouzdám po těch nejroztomilejších, narazila jsem na Kaktus København.


Kaktusový pop-up store v Kodani je prostě boží (kaktusy, logo, všechno!). Jenom to, že si někdo otevře obchod pouze se s kaktusy a ještě takhle stylový, prostě svědčí o tom, že kaktusy a sukulenty jsou prostě hrozně cool věc. Navíc jsou děsně praktické, jakmile se zapráší, šup s nimi do sprchy a je hotovo. Se zaléváním se taky nenadřete. Dokážu si nějaký předstvit v jakémkoliv interiéru a určitě si dokážu představit několik v našem bytě. A fotky Kaktus København mě zase nakoply konečně nějaké pořídit!



Zdroj všech fotek: Kaktus København
Před pár dny jsme měli s norečkem výročí a to znamená mimo jiné kytky (jupííí). Takže jsem musela zakročit! A vyprosila jsem si květináčky, co jsem si namyslela (co jsou vlastně hrníčky na espresso) a do nich maličkaté sukulenty a kaktusy! A argument, že je budeme mít mnohem dýl, takže nemusí kytky kupovat tak často, zafungoval. Květináčky mám, sukulenty takhle maličké jsem ještě nesehnala. Ale někde na mě čekají, že jo?

2 komentáře