#VISIT: Na dortíčku u Terezky z blogu Sweet Melange

Mám takovou radost, že se z mého nápadu nestala jedno záležitost, ale vypadá to minimálně na několikadílný seriál. A samé celebrity! Fakt! Já na návštěvy na nová místa chodím moc ráda. Občas máte pocit, že byste měli chodit po špičkách a hlavně opatrně, abyste tu krásu neponičili. Někdy zase chcete jen tak posedět v huňatých ponožkách s hnkem horké čokolády a nadýchaným muffinem. Jako je to u Terezy Sehnalové z blogu Sweet Melange!


Terezku určitě už všichni znáte kvůli jejím úžasným sladkostem a receptům! A pokud třeba až tak na pečení nejste, museli jste si oblíbit její cestovatelské články plné tipů na skvělá místa (se spoustou cukru, samozřejmě!). A tak jste si možná také z Instagramu nebo Facebooku všimli, že Terezka nebydlí v Česku a nebydlí sama! "Když jsme se s Radanem zhruba před rokem a půl přestěhovali do tohoto malého bytečku, měla jsem jasnou představu o tom, jak bude vypadat. Chtěla jsem, aby nikde nic nebylo navíc a abychom toho měli co nejmíň, žádné zbytečné „krámy“, říká. Tak pojďme dál, jo? 




Byt Terezky a Radana má jeden pokoj, předsíň a koupelnu a tak se během pár krátkých kroků ocitnete v „pracovně“, šatníku, obýváku i v kuchyni. "Jen do ložnice se jen tak nedostanete, protože si do ní musíte vylézt po schodech a to moc hostů nedělá," vysvětluje Terez a dodává: "Hned vedle patrové postele je i štendr s mým oblečením. Nemám ho nijak speciálně rozdělený, jen si na něj odkládám oblečení, které je lepší nezkládat. Teď při focení jsem si uvědomila, že bych si teplé svetry měla vyměnit za šaty. Jejich sezóna právě začíná."


Všichni jsou určitě nejvíc zvědaví na kuchyni! Tedy aspoň já jsem byla, to víte, okoukat nějaké triky od profesionálů :) " Od té doby, co jsem začala sledovat kuchařskou show Master Chef jsem si přála mít v kuchyni tzv. „pantry“, tedy spíž, ale spíš prostě otevřené poličky, kam bych si odkládala věci. Nakonec mám dvě, posloužily ty nejlevnější v IKEA. Jenom je na nich mnohem víc věcí, než jsem si původně ve svojí hlavě představovala. V poličkách mám mouku, cukr, vločky, různé kuchyňské pomůcky, čokolády na pečení a tak různě. A pak spoustu mých šuplíků vypadá jako tento „cupcakový“, popisuje svoje království pekařka, kuchařka, cukrářka, no, holka šikovná to je!





Super inspirace v tom, že prostě vidíte, že vúmluvy nepomůžou! Skvosty a dobroty se dají vytvářet i v minikuchyni, pokud je dobře zorganizovaná! "Kuchyň je malá, ale díky velkému stolu, tudíž velké pracovní ploše, se v ní vaří a peče docela dobře. Jen je potřeba neustále všechno umývat a nejlépe hned po použití… o tom by ale spíš měl mluvit Radan," uzavírá Terezka!  



Tak co? Jak se vám u Terezky a Radana líbilo? Mně moc a jsem moc ráda, že pro vás máme zase úplně něco jiného, než jste viděli minulý týden u Ejvi Freedom doma. Protože takhle si každý něco najde a všichni se něčím můžou inspirovat. Byla by to nuda koukat pořád na to samé, no ne? Pokud ještě Terezku neznáte, určitě k ní zaskočte! Ale pozor! Připravte si plechy, mouku, cukr, nějaké oříšky nebo tak něco. Protože jakmile jednou nakouknete na její slaďoučké fotky, budete muset něco upéct :) 

Tak a kdo nás čeká příští týden? Je někdo, koho bych měla pro vás oslovit? 

3 komentáře

  1. Kuchyňku ja môžem takto :) ,milá mladá pani :),blog som preposlala dcére :)...super podlaha a farba,je to lino ?

    OdpovědětVymazat
  2. hezký! máme ten stejný puntíkatý koberec :) a u nás taky o mytí nádobí mluví muž :D
    a tyhle posty jsou super jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné :) A hned jdu okouknout terezky blog, sladké to já můžu! :D

    OdpovědětVymazat