#WISHLIST: 10 věcí, které V KVĚTNU potřebuju. Nutně

Začala jsem dávat dohromady věci, které si opravdu chci moc a moc teď v květnu pořídit. No, skončila jsem u asi sto padesáti osmi věcí, které jsem všechny potřebovala. To by vás unudilo k smrti, než byste se k tím prokousali. Takže jsem si dala limit: 10! Je to tvrdé, to vám povím. Na druhou stranu jsem ale udělala výběr věcí, které si nakonec pravděpodobně opravdu pořídím. Takže dobrý!
1. Podložka měsíc Nordic day / 2. Bedýnka Klaggig / 3. IKEA 365+ podložka pod hrnek a džbán / 4. Kolečka Rill / 5. Sukulenty a kaktusy Cacteceae/ 6. Stolek s podnosem Myrad / 7. Barsö mříž na popínavé rostliny / 8. Květináč Mandel / 9. Clusia rostlina / 10. Nornäs borovicový konferenční stolek
Moje květnová posedlost je očividná: bílá, korek, dřevo, stolky, kaktusy a taková ta všemožná organizace, protože o čem jaro je než o tom začít znovu, lépe, takže uklidit pořádně? Nevím proč, ale jakmile nastane jaro, mám nutkání předělávat a organizovat a vylepšovat. A spíš než po kýčovitých dekoracích, ananasových lampách a krásných plakátech, koukám po krabicích, dózách, policích, regálech a všemožných organizérech a vylepšovačích.


Barsö mříž na popínavé rostliny / IKEA Livet Hemma / IKEA Livet Hemma
Tenhle nápad z IKEA Livet Hemma, tedy oficiálního blogu švédské IKEA, mě nadchnul. Originálně je tohle BARSÖ mříž na popínavé rostliny, ale proč ji nevyužít úplně jinak? Takhle ji můžete buď jen postavit na stůl nebo zavěsit ze stropu nebo nějak ke zdi připevnit, to je na vás. A potom ji použít jednoduše jako nástěnku na cokoliv máte rádi. Moc by se mi tohle líbilo do kuchyně na přikolíčkování různých receptů a blbinek. Mají i tenhle velký stojan i s policí dole, nějak mi na tom ale nesedí ty kosočtverce. Co myslíte? 

Bedýnka Knagglig / Rill kolečka
Po dřevěných bednách toužím už od doby, co jsme si pořídily tyhle sedačky. Jsou poměrně vysoké a tak se pod ně leccos vejde. Nakonec mě inspirovala Olív se svým "papučovníkem", takže mám v plánu k bednám připevnit kolečka a budou pěkně zajíždět a vyjíždět zpod sedaček. Asi ještě na ně připevním nějaké "táhlo", aby to šlo úplně hladce. A budou v nich nabíječky, časopisy a krámy, co potřebuju okolo sedačky, ale nechci, aby se tam jen tak válely. A když něco potřebuju, bude to po ruce, když budu chtít uklidit, krabice jednoduše odsunu. Značka ideál!

Stolek s podnosem Maryd / Konfereční stolek Nornäs
Stoly. A teď se teda musím přiznat. Jíme v obýváku. Já to z duše nenávidím, noreček to miluje. No co naděláte. Vybral si tenhle mřížovitý košovitý stolek HOL, u kterého jíme každý den. A který se ukázal asi tak po třech dnech jako nejhorší v historii "obývákového jezení" :) Za prvné pod něj nemůžeme strčit nohy, takže sedíme moc daleko od stolku a neustále nám padá jídlo na můj smetanový koberec. Včera třeba hranolky s kečupem:D Grr. Za druhé, to, co nespadne na koberec, spadne na 99% dovnitř do stolu jedno z miliardy dírek. Prostě hnus. Takže jsem vybrala tenhle stolek NORNÄS, který je dostatečně vysoký a velký na to, abychom u něj mohli tak nějak normálně jíst. Navíc je z masivní borovice, takže s ním mám velké plány! A jelikož nosím vždycky z kuchyně jídlo na tácu a není na to na stole místo, řekla jsem si, hm, tenhle tácko-stůl MYRAD je perfektní. Navíc když ho nepoužíváte, tak se dá celý složit stranou. Co myslíte? 
CLUSIA rostlina / CACTACEAE kaktusy a sukulenty / IKEA Livet Hemma
Po kaktusech a sukulentech koukám už dlouho. Teď když se navíc potvrdilo, že noreček je alergický snad úplně na všechno, co roste, je jasno. Navíc tyhle roztomilé kaktusečky a sukulenty CACTACEAE jsou prostě rozkošné! Zasadím je do maličkatých květináčků a asi budou všechny v domečku IKEA PS 2014, co jsem si pořídila onehdá. Anička mě navíc navedla na fikusy, které jsem milovala dlouho, ale teď prostě jeden nutně potřebuju. Takhle rostlina s názvem CLUSIA fikus není (nebo jo?), ale je těmhle nádherným velkým fikusům hodně podobná, tak pro začátek :) 

No a to by asi bylo všechno, nakonec toho bylo stejně více než dost. Když já mám hroznou potřebu všechno furt všem vysvětlovat. Tak pardon!

Co si chcete v květnu pořídit vy? 

10 komentářů

  1. Já se chystám do Ikea pro ty korkové tácky a mají tam ještě úžasnou láhev s korkovým víkem ... tak tu chci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tu lahev už z minula :) Je perfektní! Tak chci k ní teď i džbánek a ty jakoby korkové podšálky - ještě jsem je neviděla, má to být nějaká novinka!

      Vymazat
  2. Podľa výberu Barb som poverila muža,ktorý dnes bol v IKEA,aby pozrel debničky aj mriežku...vraj nevidel...páčia sa mi aj dózy,sú trocha retro ? ak áno som zvedavá na začlenenie do Jankinho interiéru,lebo mne dnes prišla švédska retro keramika z BonA. a trochu som v koncoch...:)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná už to mají vyprodané :( Ale na internetu to zatím mají k dispozici. Ty dózy jsou trošku retro, ty podšálky korkové i ten džbán, ale zároveň jsou takové krásně jednoduché :) Na tu švédskou keramiku jsem zvědavá, budeš dávat na blog fotečku? Nebo máš nějaký odkaz?

      Vymazat
  3. oh my! myslim že potřebuju ten táckostolek a kaktusy... ale hlavně si to potřebuju rozmyslet a a vymyslet a naplánovat a sakra vůbec na to nemám čas :( vlastně vůbec nemám čas jen tak sedět a brouzdat si po internetech a tak jsem ani nestihla tvoje poslední články což mě dost mrzí! musím to napravit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Mám to stejně, vlastně vůbec ani blogovat bych neměla! Ale co se dá dělat, že jo :) Lepší, než sedět po hospodách a kdoví kde! Táckostolek chci moc taky, přijde mi super vtipný a mají ho i v takové pastelové růžové! <3 Ale to neprojde :D

      Vymazat
  4. Ten správny kaktus práve hľadám aj ja :) A chystám sa aj na Zamiokulkas, krásna rastlina. Ale asi ich chcem hlavne preto, aby som si mohla kúpiť ďalší kvetináč z Nordic Day :) Inak na ten korkový džbánik som tiež pozerala, len sa obávam, že sa ten korok nebude dať dokonale vyčistiť (?).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Zamiokulkas jsem měla, ale, ehm, nepřežil no. Takže pro mě asi opravdu jen kaktusy nebo sukulenty. Na Nordic day jsem koukala včera a ani tolik, co se mi líbilo, by se ani do deseti nevešlo :) Vyhlídla sis nějaké konkrétní? Ten korek netuším, zatím, ale je to takový hodně tvrdý korek, hodně hladký. Já tu karafu používám jen na vodu a džbán bude max na ledový čaj, tak uvidíme. Ale ono je to krásné i bez korku, takový jednoduchý tvar, takže když korek umýt nepůjde po čase, ani se zlobit nebudu! Ale podám report!

      Vymazat
    2. Mám už ten malý geometrický od Madam Stoltz http://www.nordicday.cz/dekorace/kvetnik-porcelain-white-mensi/ a plánujem dokúpiť ďalšie vecičky od tejto značky.

      Vymazat
  5. My jsme si teď doma dělali takový soukromý energetický audit a zjistili jsme, že v současném stylu topení fakt hodně přeplácíme a nemuseli bychom. Takže ještě na poslední chvíli letos měníme kamna. Nakonec jsme zvolili designové akumulační kamna Norsk Kleber, které dávají takové přirozené teplo, žádný přímotop. A kromě toho navíc šetří až 30 % nákladů za vytápění, což je taky pecka! :)

    OdpovědětVymazat