#FAIL: Online je všechno dokonalé. Skutečnost? Ani ne

Ach jo. Chcípla mi další rostlina. Koukám se na polici a říkám si, kde sakra je? No a jak blbě vidím na dálku, tak jsem ji v tom černém květináči neviděla, protože zčernala taky. No. Určitě už si teď říkáte, že jsem úplně ztracený případ a zabijačka (haha) rostlin. Ironií navíc je, že jsem měla akorát nachystaný článek o tom, jak se starat o kaktusy a sukulenty. A tak si asi říkáte, proč vám o tom všem vykládám. A já si říkám, proč ne? Online je totiž všechno občas až moc dokonalé. Tady máte to smutné slibované po a před :)

K tomu sdílet s vámi víc ze svého života, nejen to hezké a naleštěné, mě nedávno motivovala Anie s článkem o tom, jak online jsme všichni dokonalí. Protože online se prezentujeme obvykle šťastní, krásní, máme uklizeno a naleštěno. Protože proč bychom někomu ukazovali, jak je nám blbě nebo jak máme oblečení po podlaze, protože tak jsme se prostě včera svlíkli a nechtělo se nám to hned uklidit.

A často taky proto, že skoro nikdo nechce vidět nepěkné věci. Jenže co se vám tady snažím říct je, že občas něco pokazit je v pořádku. Nebuďte z toho smutní, nebuďte zklamaní. Snažte se jen zamyslet nad tím, proč se to stalo a co se stalo. A příště už prostě budete vědět, jak na to. Protože vlastními chybami se učíte úplně nejlíp. A třeba to v tu chvíli ani nedává smysl a nechápete, proč se to stalo. Ale časem to všechno do sebe zapadne.

Já třeba přišla na to, že prostě nikde jinde, než na okně a na jedné části jedné komody žádná rostlina nepřežije. Je tady přílišná tma i na ty chudáky sukulenty. No zkusila jsem to a teď už to vím. A teď jen musím vyřešit, jak všechny ty rostliny, co máme a co ještě chci, nacpat na tahle místa. Police do okna? Závěsné květináče? Uvidíme.

Berte každou svou chybu jako výzvu něco změnit. Je to trošku složitější než fňukat nebo si stěžovat, ale stojí to za to, protože na konci budete upřímně šťastní.


17 komentářů

  1. Ja som to priznala, zazimované bylinky pomaly odišli von a šalát a rozmarín hynú ani dnu, ani von....
    Kovový hrantík je knižnicou, kým si v mužovej novej pracovni vyškemrám kútik...no všetko je u mňa, ak zavítaš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem zavítala Alenko :) A nikdo nejsme dokonalí, to je ale dobře. Teď jen zachránít ještě jeden kaktusek, co se úplně zbláznil a bonsai, co začala z té zimy opadat, a bude dobře :)

      Vymazat
  2. To se mi líbí, ten přístup:) a ráda si takové blogy čtu...ne jen ty co mají všecko dokonale nafocené s dokonalými zážitky, dokonalými kamarády, dokonalým make upem (nic proti takovým!). Občas si zkrátka raději počtu příspěvek s nedokonalými, ale nápaditými fotkami, kde zjistím, že taky existují lidi, co nemají doma všecko krásně seskupené a třeba vaří zcela obyčejný jídla jako já:D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obyčejná jídla jsou nej! Minimalismus se dá uplatnit všude a když má člověk v sobě talent a touhu, tak dokáže z jednoduchých věcí úplné zázraky. Na chutná jídla nebo zajímavý interiér není třeba utrácet tisíce za "ingredience" :)

      Vymazat
  3. Tvůj blog není o dokonalosti, je o životě. Dík za něj. Pavel

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodně jsem narazila na Tvůj blog... a líbí. I s tou chcíplou pokojovkou. Přijdu zas :-) Hezkou neděli A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Doufám, že už nás další články o uvadlých rostlinách nečekají, to by mi bylo trošku smutno :D

      Vymazat
  5. Hodně inspirující slova :) máš dobré úvahy :) Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Snažím se svým myšlenkám dát hlavu a patu a jsem ráda, že v nich nacházíš inspiraci :)

      Vymazat
  6. Krásnej motivační článek.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nic si z toho nedělej, občas se to prostě stane..viz naše malá facebooková rozmluva =)
    A co se týče toho, když se něco pokazí, nedaří se nám nebo jsme smutní..já se nebojím jít s kůží na trh, vypíšu se z toho a je mi líp..od toho ten blog mám. Jestli má někdo pak problém s tím, že píšu i o negativních nebo osobních věcech, to je jeho věc, číst to nemusí.. Mě to pomáhá, vypsat se z toho =)

    Juj, těším se na pátek =))

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  8. Inspirace jako blázen! A musím říct, že rozhodně nejsi jediná zabijačka rostlin... Ani nespočítám, kolik jich už pošlo u mě ;o)

    OdpovědětVymazat