#NEWIN: Moje nová láska aneb článek o krájecím prkénku

Mám pár problémů. Dost často se nadchnu pro něco, co by normální člověk bral asi jako něco, co nestojí za řeč. A vy, co mě čtěte pravidelně, taky brzy odhalíte, že ačkoliv si děsně ráda vytvářím všelijaké "jízdní" řády, moc mi nejde je dodržovat. Takže když řeknu, že budu psát články v určité dny na určitá témata, vydrží mi to bohužel tak týden dva a pak mě něco nadchne a je po všem. Takže tenhle článek je prostě úplně, ale úplně mimo, ve všech směrech. Psaný v pondělí a věnovaný jednomu neuvěřitelně hebkému a krásnému krájecímu prkénku!



Jenže já si nemůžu pomoct. Přišel mi totiž balíček od Ateliéru Blaha. Znáte? Určitě se mrkněte.
Za prvé mám radost, že balíček vůbec dorazil! To víte, taková dálka a navíc byl pan Blaha ochotný balíček poslat až sem! A za druhé, je to prostě nádhera. Objednávala jsem peněženku pro norečka no a když už jsem platila poštovné, tak jsem k objednávce přišoupla tohle roztomilé prkýnko ve tvaru maličkého domečku, které je podle mě navíc děsně fotogenické! A akorát pasuje k našemu malému bytu, co?


 No. Je prostě úžasné, opravdu masivní, i když malinké, takže i samo stojí a pak domeček připomíná ještě víc. A je neuvěřitělně hebké, takže ho moc ráda hladím. A ano, dost často se nadchnu pro takové věci, jako je krájecí prkýnko, a potřebuji to se všemi sdílet. Nedá se nic dělat! Jenže není to vlastně tak, že šťastný život je jen skládanka miliardy maličkých šťastných a nadšených okamžiků?

Pro co jste se dneska nadchli vy?






P.S. Noreček je z pěněženky nadšený a jak sám řekl: "I don't like it, I love it!". Což je v jeho případě královská pocta. Už když jsem na peněženku narazila, bylo i jasné, že je přesně pro něj. Jen na jednu kartu a bankovky, v jeho oblíbené modré a s vyraženými iniciály!

A aby bylo jasno. Nespolupracuji s žádnou firmou (zatím), vše jsem si zaplatila a Atelier Blaha propaguji proto, že je to česká maličká firma, která vyrábí úžasně stylové, krásné, dostupné, ručně vyráběné věci, které prostě stojí za to propagovat.  

4 komentáře

  1. Milá Barb,hladkaj prkénko,je to vlastne miniatúra tvojho sna o domove...bývanie,kvalitné ,z dobrého materálu....TVOJ MALÝ DOMČEK :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásně jsi to napsala Ali, máš úplnou pravdu!!

      Vymazat
  2. tvůj blog je prostě super! Fakt se mi moc líbí, máš skvělý nápady a moc hezky píšeš. Jen tak dál, ať mám kde čerpat inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat