#INSPIRE: Ananas, Prada, labuť a měsíc. Vítejne na naší komodě!

Na jedné ze zdí našeho pokoje máme vedle sebe dvě čisté, bílé komody. Uvažovali jsme původně o dřevě, ale pak jsme si řekli, že bude lepší, když na těch stěnách nábytek tak trošku zmizí a dá tak vyniknou noblesnímu zrcadlu a dekoracím na ní. Prostor na komodách, zdá se, je jediné místo, kde ten můj minimalistický norek nějaké dekorace snese. Čím víc jdeme v bytě do detailů, tím delší jsou naše diskuze. "Messy" versus "empty" je ve vzduchu každou chvíli. Takže co se týče tohohle prostoru, není to vyjímkou. A bez kompromisů. Takže?


Strategické vyjednávání došlo zatím k výsledku: větší obraz/grafika, lampa, jedna dekorace a možná ještě rámeček s fotkou nebo něco. No. Nesmíme vrtat, takže obraz/plakát musí být docela velký, aby vyniknul a případně něco mohlo ležet před ním. A já bych chtěla i docela velkou lampu, aby to prosvětlilo ten tmavý kout. Byli asi dobré erupce na slunci, takže mi noreček schválil ananasovou zlatou lampu, co jsem si vyhlídla v Åhlens. Tak toho se musí využít, že? Vím, že ananasy už jsou pravděpodobně stejně jako mint zelená dost OUT, ale mně se budou líbit asi pořád, takže tak. 
Plakát určitě seženete i v Česku,  já ho mám z desenio.se // Lampa Ananas Åhlens
Kdyby to bylo na mě, tak bych možná volila trošku více kreativní kombinaci, možná přidala nějakou lehkou barvu a udělala koláž více messy. No ale jen na mě to není. Už před časem jsme si vybrali plakát Prada jako něco, co by se nám oběma moc líbilo (jako milovníkům Gossip girl, samozřejmě:). Z ohledem na pro mě minimalistický zbytek bych já už teď volila něco umělečtějšího. Ale byla jsem odkázána do předsíně ;) Pravděpodobně to tedy bude vypadat nějak takto:

Zrcadlo Levanger IKEA // Komody Malm IKEA // Plakát Prada desenio.se // Ananasová dóza a lampa ahlens.no // Rámeček hm.com
Mně by se na komodě docela líbil ještě stojánek na časopisy nebo další malá dekorace, tak uvidíme, třeba budu mít štěstí u dalšího vyjednávání!
Zrcadlo Levanger IKEA // Komody Malm IKEA // Plakáty desenio.se // Ananasová dóza a lampa ahlens.no // Rámeček a labuť hm.com
Zrcadlo Levanger IKEA // Komody Malm IKEA // Plakát Prada desenio.se // Ananasová dóza a lampa ahlens.no // Rámeček hm.com // Stojánek na časopisy Madam Stoltz interiorforyou.se
Kdyby to bylo ale úplně na mě, možná bych se pustila do větších experimentů. Možná taky ne :) Moc se mi líbí koukat na zajímavé interiéry, kde s citem kombinují barvy a spostu vzorů a materiálů, ale obvykle si v tom nakonec neumím představit žít. Takže raději kombinuji struktury a materiály a různé tóny šedé a hnědé. Docela si teď ujíždím na geometrických vzorech, takže se mi hrozně líbí tyhle plakáty, které má teď v nabídce Bonami
Zrcadlo Levanger IKEA // Komody Malm IKEA // Plakát Ananas desenio.se // Geometrický plakát Bonami.cz // Ananasová dóza a lampa ahlens.no // Rámeček a labuť hm.com  
Zrcadlo Levanger IKEA // Komody Malm IKEA // Geometrický plakát Bonami.cz // Tmavě zelená kaktusová váza  interiorforyou.se // Kaktusová dózička a tácek hm.com // Drátěná zlatá lampa Madam Stolz Nordicday.cz
Nakonec by asi koláž na komodě byla kombinací tak od všeho trošku. Před pár dny jsem však narazila na úžasně talentovanou grafičku (a milou blogerku) Janu Kudrnovou a její plakáty by byly určitě součástí. Protože jsou milé, vtipné, něžné a originální zároveň. Tady najdete přímo moje oblíbené, Slunce a Měsíc, a pro spoustu krásné inspirace určitě koukněte na blog! Už jsem se poptala, jestli je možné objednat z lesa až sem k nám, tak doufám, že ano! Potřebuji všechno :)
Zrcadlo Levanger IKEA // Komody Malm IKEA // Slunce a Měsíc Jana Kudrnová //  Rámeček a labuť hm.com // Ananasová dóza ahlens.no // Lampa (noha a stínidlo zvlášť) ikea.com
Doufám, že k nám tyhle krásné plakáty doputují a najdou svoje čestné místo v předsíni! Když začnete trochu pátrat, budete překvapení, kolik krásných grafik můžete pořídit od českých talentů/ grafiků nebo lidí, co to prostě baví. Chtěli byste do příští inspirace více tipů na zajimavé plakáty a obrazy?

Která koláž je váš favorit?

12 komentářů

  1. Krásně nakombinované. Geometrické plakáty se mi libí moc a ty od Jany z lesa už mám doma nějaký ten pátek. A jsou překrásné! Jemné a hodí se všude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!! No já jsem ve všem trošku pozadu, takže ty moje objevy už vlastně všichni objevili předtím :) Pořád ale doufám, že někdo je ještě pomalejší než já a budou ho moje příspěvky inspirovat ;)

      Vymazat
    2. .....urcite som pomalejsia :)....nerozhodnejsia.....roznofarebnejsia.....mam tiez vybraty obraz -foto od Barborky G.,/turbinovu klapka../...podla ktorej idem dotvarat a asi aj menit to co mam...blog som zalozila vcera :) http://osblove.blogspot.sk/
      ....a varianty su fakt dobre,nevedela som si vybrat...pacil sa mi zakladac,drot ,to je moje,Jankine plagaty,zlaty ram aj ananas,kovove farby ja mozem...:)

      Vymazat
    3. Já jsem pomalá u větších věcí, protože tam vím že na to budu pravděpodobně koukat dlouho a nechci, aby mě to za chvíli omrzelo. U drobností jako jsou třeba svícny, tak tam to neřeším, protože ty se dají pořád přesouvat nebo schovat :)

      Vymazat
  2. Práve toto teraz riešim, ako si skrášliť komodu :) Hľadám pekné printy a u mňa to bude na dlho, lebo sa s tým obrazom potrebujem kompletne stotožniť, vďaka za tipy, tie geometrické sú super. Nad touto labuťou tiež rozmýšľam, no viem, že u mňa určite nebude chýbať sklenený dome (poklop, neviem, ako sa to volá) z H&M, hneď v pondelok si poň letím, ak bude na predajni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten poklop se mi taky moc líbí :D Ale momentálně chci šetřit na větší věci jako je právě lampa nebo obraz, taky nám ještě chybí spousta praktických věcí, jako třeba fén :) Takže dekorace a blbinky musí chvíli počkat, leda co si vyrobím ;)

      Vymazat
  3. Mě se nejvíce líbí ta koláž do zelena, ta s kaktusy! Ten geomtricky obraz je krasny 😍😊
    Jinak pěkný byteček! ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se nejvíce líbí ta koláž do zelena, ta s kaktusy! Ten geomtricky obraz je krasny 😍😊
    Jinak pěkný byteček! ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Ja by som volila prvu variantu a uplne iny bielo-cierny plagat.

    OdpovědětVymazat
  6. Můžu se prosím zeptat, kolik ten obraz Prada Marfa stál? :-)))) A bohužel ho na českých stránkách nemohu najít. :/ Předem děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel už jsem ho v Česku nikde nenašla :( Dá se objednat z allposters.cz, ale tam ho mají natištěný na plátně a cena je teda úplně šílená!

      http://www.allposters.cz/-sp/Prada-Marfa-Sign-Plakaty_i8719015_.htm

      Pokud se nebojíš objednat ze zahraničí, určitě bych zkusila e-bay nebo Etsy :)

      Vymazat