#WISHLIST: 5 vysněných kousků z posledního blešáku

V sobotu jsem se zase vydala na můj oblíbený blešák kousek za domem. V poslední době jsem se ale zařekla, že zatím si nic nového odnášet nebudu, protože šetříme na stůl a ten si přeju opravdu moc! To ale neznamená, že nemůžu okukovat a vymýšlet a kombinovat a snít si i tak! A tak jsem si nafotila kousky, které bych si ráda adoptovala a odnesla domů. A jakmile dorazí stůl, jsou tihle krasavci na řadě! Navíc se vám poslední článek z blešáku moc líbil, tak snad vás potěší i tento! A dejte mi určitě vědět, co byste si odnesli vy.


Medvěd! V Norsku potkáváte medvědy na každém kroku. Na blešáku, ale i v ulicích. V parcích nebo na zahradách se tak různě povalují a já si je zamilovala. Takže jsem si řekla, že jednoho chci doma., porcelánového. Pro někoho asi největší kýč, pro mě vlastně taky, ale není to tak se vším? Je třeba to jen dobře zkombinovat! Přibude k němu proto v dubnu ještě medvědí plakát (o tom zase jindy:) a bude to prostě dokonalost.


Rámečky. Strašně moc bych chtěla mít někde v našem mini bytě takovou tu chaotickou, trošku vintage, romantickou galerii. Shluk malých rámečků s fotkami nás s norečkem a všeho možného. Nejsem si ještě jistá, kde bude, ale bude! Nejvíce se mi líbí, když má koláž babičkovského ducha s moderním twistem, tedy jednoduše kombinace IKEA a blešáku.


Bedýnky. Dřevěných bedýnek potřebujeme hned několik. Na dvě chci přimontovat kolečka a vyrobit z nich takové zásuvky pod pohovku. A z jedné mám v plánu super DIY, které mě napadlo, už ani nevím kdy, ale budete ho milovat! Tyhle bedny, na které jsem narazila tentokrát, byly ale pěkně drahé. Pán mi vysvětlil, že konkrétně tyhle jsou vzácné, protože jsou zachovalé a je na nich pořád vidět nápis "Majetkem toho a toho". Tak to já si počkám na nějaké oprýskané :)


Křišťálové zátky. Tyhle krásky se na trhu vždycky jednou za čas objeví a moje srdce plesá. Už jednu doma máme, ale je takové chlapská, hranatá. Ještě bych si moc přála jednu nebo dvě více holčičí, romantické, co vypadají spíš jako diamanty. Mám v plánu vyrobit nám tady takový domácí bar a tam se budou hodit perfektně. Navíc jakmile máte takovou úžasnou zátku, vytvoříte nádheru i  z obyčejné láhve od limči nebo rumu. 


Úchytky. Máme v předsíni takovou malou komodu s malými zásuvkami a úchytky jsou nic moc. Původně byly takové ty kacelářské šedé, tak jsme je aspoň přestříkali na zlato. Jenže on se ten sprej za chvíli ošahá. A tak jsem si řekla, že by bylo krásné mít na komodě takovou sbírku starých úchytek. Mohla bych si každý týden odnést jednu a postupně komodu předělávat. A to je plán!


Samozřejmě kromě toho potřebuji nutně ještě dalších padesát tisíc věcí, ale víte, jak to je. Všechno pěkně postupně, jedno po druhém :D Dala jsem si sama teď stop stav na dekorace, protože dokud nebude stůl, nebude police a dokud nebude police, nemám to prostě kam dávat. Zatím si tak vytvářím aspoň seznamy, takže jakmile bude police, bude plná raz dva!

Co byste si z blešáku nebo bazaru rádi ulovili vy?




11 komentářů

  1. Máš pravdu, nutnosti všeho druhu...tiež potrebujem zátky ako krištály, drevené bedničky na všetky poklady, ktoré zhromažďujem, túžim ísť na taký poriadny blšák...len u nás je to problém...holky jak ja Vám niekedy závidím...v dobrom...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si upřímně občas taky závidím a jsem šťastná, že jsme se sem přestěhovali! Chodím na ten blešák jako do takového hodně speciální galerie. A ani když nemám na utrácení, udělá mi to vždycky ohromnou radost tu krásu vidět a osahat a jen tak si užívat tu vetešnickou atmosféru :)

      Vymazat
    2. ....u nás bývajú pravidelne burzy starožitností na hrade Červený kameň....ja som momentálne v stave, že už ozaj nič nepotrebujem, samozrejme okrem novej kúpeľne :-D ..ale sú to všetko krásne vecičky a atmosféra na takýchto miestach je neskutočná, niekedy fakt stačí sa len poprechádzať a nasávať ten závan minulosti....

      Vymazat
    3. Přesně tak! Na tom našem je i stánek, kde prodávají wafle a hotdogy a hnusné norské překapávané kafe :) Ale atmosféru to má! Právě i proto se chci konenčně naučit norsky, abych se tam s těmi lidmi mohla bavit a zjistila si o všechn těch věcech jejich příběhy :)

      Vymazat
  2. Takže já bych ulovila asi toto:
    rámy, těch není nikdy dost, třeba jen prázné nebo s maličkostí..
    úchytky, štítky,, - na cokoli, i jen na efekt
    bedýnky - klidně ty nejlevnější, oprýskané, dají se vytunit, třeba jako u mě tady: http://marionneta1.blogspot.cz/2014/07/bedynkujeme.html
    I když bych ráda ulovila třeba jen tu atmosféru, nassávala, dívala se, kochala, inspirovala... Jen od nás v nedohlednu, jako spousta jiných věcí..., a proto si přece můžeme poradit samy :)
    Pěkné lovící dny! Marionneta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na blog a s bedýnka mi jste si teda doma poradili parádně! <3 Určitě se zase na blogu zastavím, krásná inspirace :)

      Vymazat
  3. Kovania ....a ...rámy..... bedínku :-)...
    A macino je dojemný...

    OdpovědětVymazat
  4. Skandinavske blesaky miluju, clovek tam najde kdejaky poklad....

    OdpovědětVymazat
  5. Ehm, no nevím jestli bych se udržela a nic, vůbec nic si domů neodnesla ;o). Z tvého výběru bych brala všechno, mám pro blešáky a tahle malá tajemství z nich slabost... ;o).

    OdpovědětVymazat
  6. Teda to jsou fakt super věcičky. Taky bych si domů určitě něco odnesl. :) My jsme teď dodělali projekt patrového domu na klíč, máme hotovou stavbu, koupené a instalované spotřebiče a teď už jen dekorujeme a děláme si to doma hezké. A jako i když jsem chlap, tak mě to moc baví! :)

    OdpovědětVymazat