Kam si ukládáte nápady, které najdete na internetu? Já mám virtuální nástěnku na Pinterestu. A upřímně? Domů už by se nevešla

Že jste o tom ještě neslyšeli? Není možná! Pinterest je nezbytnost pro všechny plánovače, snílky a "až jednou" odborníky. Samozřejmě to berte trošku z nadsázkou, ale Pinterest je skvělá vychytávka pro všechny, kdo si rádi syslí nápady "na potom" jako třeba já. Nevíte jak na to nebo máte pocit, že neumíte tak dobře anglicky? Je to jednoduché, nebojte!

Pinterest je vlastně taková obří virtuální nástěnka. Není jednoduššího vysvětlení. Nejedná se o alternativu Facebooku nebo jiných sociálních médií, jde vyloženě o místo, kde lidé sdílí nápady a vy je můžete schovat k sobě na nástěnku na pak nebo naopak sdílet svoje nápady. Můj Pinterest můžete okouknout tady. Vidíte, že já už mám nástěnek několik.


Funguje to velmi podobně jako složky v počítači, jen samotné ukládání obrázků je o dost jednodušíí a nezabírá žádné místo.  Pokud kliknete na název jakékoliv složky, dostanete se přímo na konkrétní nástěnku a už si prohlížíte jednotlivé obrázky a nápady.


A pokud se vám některý z obrázků/ nápadů líbí a chcete siho uložit k sobě/ do své složky, není nic jednoduššího! Stačí myší ukázat na obrázek, který si přejete a objeví se kouzelné tlačítko "Pin it" (z angl. "připíchnout"), kliknete a už máte obrázek uložený u sebe a můžete se k němu kdykoliv vrátit.


Jakmile máte jednou vytvořený profil, můžete brouzdat dostupnými obrázky jak dlouho se vám zachce a třeba se jen kochat nápady. Já na Pinterestu dokážu strávit hodiny, bez problému. Ťukám klíčová slova do vyhledávací lišty a nacházím další a další nápady. Nejsem si jistá, kolik obrázků už na Pinterestu je, ale klidně bych řekla milióny. 

Chystáte například svatbu? Stačí zadat do vyhledávací lišty "wedding ideas" nebo klidně zkuste "svatba nápady" a máte o zábavu postaráno. Čím spečifičtější budete, tím konkrétnější nápady získáte. Bude vaše svatba venku? Zkuste přidat "garden". Nebo najděte někoho, kdo se o svatby zajímá a můžete sledovat jeho nástěnky a nápady. 


Možná už tušíte jediný nedostatek, nejlepší nápady a většinu obrázků najdete zatím anglicky nebo podle anglických klíčových slov. Nebo je to možná motivace se těch pár slovíček naučit? Pinterest vaše česká slova přeloží do angličtiny, takže i pokud neumíte, často se dopracujete uspokojivého výsledku. Nebojte se a zkuste to. A pokud hledáte něco konkrétního a nebo si nevíte rady se založením profilu, napište mi e-mail nebo do komentářů ! Ráda vám pomůžu :)

A teď už hurá brouzdat a plánovat! Já už toho naplánovala tolik, koukněte! Na moje nástěnky přibývají nové nápady každý den, takže pokud třeba nechcete trávit čas hledáním, zajděte ke mně. Ty nejlepší nápady tam určitě najdete! Uvařte si kafíčko nebo čaj, nožky nahoru a dejte si "kreativní pauzu"! Zasloužíte si ji!

P.S. Pinterest mi neplatí za reklamu, nemám s nimi žádnou smlouvu ani z toho nemám žádné výhody. Jen si myslím, že propagovat bezva stránky, aplikace nebo blogy stojí za to a třeba vám to zlepší aspoň náladu :)


Krásnou pokoukanou,

Žádné komentáře